6. maj 2022
6. maj 2022
2. april 2021
»Igra, ki postaja čedalje bolj emocionalno zahtevna in intimna, odstira tesnobo, strah in negotovost kot glavno kolateralno škodo izpraznjenosti spletnih reprezentacij. Če so družbena omrežja igra, ki jo moramo igrati, da lahko obstajamo; kako torej zmagati.«
Ustvarjalci se sprašujejo o izzivih in posledicah igranja igre na družbenih omrežjih ter o možnosti zmage v tej igri.
21. januar 2021
21. junij 2020
21. junij 2020
21. junij 2020
21. junij 2020
21. junij 2020
10. januar 2020
»Kar pa ne pomeni, da ne doživita in ne preživita ogromno (morda kar vse življenje?), in da se na poti zaradi vsega, kar srečata, ne spremenita – s tem pa se spremeni tudi njun pogled na svet, v katerega se po sanjskem življenju vrneta.«
Ustvarjalci so opisali, kako se lika na poti spremenita in kako to vpliva na njun pogled na svet.
10. januar 2020